Avelshane

Avelshane
AVELSHANE SC S*Runsvik's Urban JR

torsdag 29 juli 2010

Titel i Norge 24&25 juli 2010

Plexus till bedömning på söndagen


Domare Maud Olsen Johansson


- hmm, hon tycker jag har en "intressant" profil


- i dag tävlar jag som Internationell Premie

- Nu får jag nog lägga till med min charm....



- hoppas hon är nöjd med min päls


-jag tog mitt första Cert. som IP

en mycket snygg maine coon

IP(N) Mydele´s Tor JW född 22.1.2008


- känner mig riktigt nöjd


Domare Jette Eva Madsen

- har jag någon tova i "skägget" tro?


-jag blev NOM och nu ska jag möta snygge Tor
undra om jag har någon chans.... en röst till mig från
Aase Nissen

-en röst till Tor från Maude Olsen Johansson


-en röst till mig igen från Jette Eva Madsen


Mydele´s Tor får två röster av Anne Veland & Karl Preiss


Vinnare IP Mydele´s Tor JW och Quattro god tvåa
en fantastisk avslutning på utställningen




Utställning på lördag 24 juli-10 i Skien Norge

- här är vi i vårt nya burskynke

Domare Ann Gro Edström




- jag blev NOM



- här sitter jag och väntar på att vara med i panelen (finalen)




-så hon drar i min svans......... den är ju tillräckligt lång


-nu kommer Aase Nissen tror hon gillar mig...


- svansen igen


- en röst hoppas det var från Aase Nissen


vinnare bästa kastrat född 21.06.2006
EC/GIP (N)Josimo´s Anton Rampekvakk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar